søndag den 15. september 2013

Hvad handler ''Super god ide'' om

Super God Ide

Denne blog kommer til at handle om mange forskellige ting. Det kan være lige fra hverdags i samfundet eller det der er større.

Jeg kommer med gode ideer og hjælp til dig som læser med. Noget som kan hjælpe dig lige fra økonomi til sundhed og personlig ting som vedrører mange.

Jeg hedder Keld Jensen og har arbejdet på indernettet i flere år med forskellige blog, hjemmesider m.m. og starter nu denne nye blog op som jeg mener der er stor behov for. 

På nogen område håber jeg vi kan blive mange som vil støtte hinanden og påvirke politigere og myndigheder og store virksomheder, til at ændre nogen ting i samfundet. Så har du nogen sager som skal kikkes nærmere på så skriv en mail.

Ellers ønsker jeg dig god fornøjelse og håber du kommer igen og igen og gerne deler link til siden så vi kan blive mange. Jo flere vi er jo mere indflydelse. 

Med Venlig Hilsen 
Keld Jensen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar