søndag den 13. marts 2016

(1 af 3) Der er mange andre dårlige lån Nykredit er langt fra den værste.

Der findes mange andre typer lån end kreditforeningslån. Jeg har kikket lidt på de her Onlinelån (1 af 3), Kviklån (2 af 3) og endelig bankernes forbrugslån (3 af 3).

Først har jeg kikket på Online lån.

Den billigste jeg fandt er hos Fokuslån, hvor deres ÅOP ligger på 35-46 %. ÅOP er altid den faktor du skal kikke på når du kikker efter lån.

Jeg har aldrig benyttet mig af den slagslån hvilket der er en god grund til. Fx så køre der lige nu TV reklamer fra Zaplo og som du ser nederst så er den vinderen af Online lån med en ÅOP på hele 151,8 %. Det betyder at hvis du mangler 10.000 kr. og kan betale dem tilbage i løbet af et år så skal du af med 15923 kr. Det er på grænsen til tyveri.

Fokuslån:




Leasy minilån:

Lånlet:


Zaplo:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar