søndag den 29. december 2013

Gratis TV

Hvad med gratis tv? Vil det ikke være fantastisk, hvis du kunne få gratis TV OG SÅ SAMTIDIG tjene lidt ekstra penge . ?

Jeg lover ikke noget, men det er gratis og skulle virke fra den 11 januar 2014 .. Det ser godt ud , og det tager kun 5 min, så hvad der kan ske ved at prøve ?

Det er bygget som affiliate, og det betyder, at du kan tjene lidt ekstra penge ved at henvise andre. Du kan henvise andre via e-mail , Facebook, Twitter eller anden internetadgang. Du skal bare bruge et link systemet giver dig og så det arbejde automatisk.

Programmet hedder Giant Cinema og det virker fint . Pt . Jeg ved ikke, hvilke tv-programmer er åbne for at se, må vi vente til januar 11 .

Hvis du henviser til fx din nabo som du tjene lidt penge, når naboen ser TV. Det er reklame , der betaler for det hele, og den indkomst reklamer giver dig får 10%.

Jeg er sikker på du skal have del referencer, før du virkelig kan tjene penge på det, men jeg testede det og fik inden for de første 5 timers 8 mennesker, som også kunne se, det var være at bruge tid på.

Du kan også lave en spec link så du ka se, hvor dine klik kommer fra . For eksempel, hvis du skriver facebook så du ved, hvor mange klik du får på den måde.

Jeg vil anbefale dig at oprette en konto i dag, og så vente og se, om ikke det vil være fremtiden for fjernsynet. Jeg tror på det...

FÅ DIT GRATIS TV HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar