.PLANT ET TRÆ

søndag den 29. december 2013

Gratis TV

Hvad med gratis tv? Vil det ikke være fantastisk, hvis du kunne få gratis TV OG SÅ SAMTIDIG tjene lidt ekstra penge . ?

Jeg lover ikke noget, men det er gratis og skulle virke fra den 11 januar 2014 .. Det ser godt ud , og det tager kun 5 min, så hvad der kan ske ved at prøve ?

Det er bygget som affiliate, og det betyder, at du kan tjene lidt ekstra penge ved at henvise andre. Du kan henvise andre via e-mail , Facebook, Twitter eller anden internetadgang. Du skal bare bruge et link systemet giver dig og så det arbejde automatisk.

Programmet hedder Giant Cinema og det virker fint . Pt . Jeg ved ikke, hvilke tv-programmer er åbne for at se, må vi vente til januar 11 .

Hvis du henviser til fx din nabo som du tjene lidt penge, når naboen ser TV. Det er reklame , der betaler for det hele, og den indkomst reklamer giver dig får 10%.

Jeg er sikker på du skal have del referencer, før du virkelig kan tjene penge på det, men jeg testede det og fik inden for de første 5 timers 8 mennesker, som også kunne se, det var være at bruge tid på.

Du kan også lave en spec link så du ka se, hvor dine klik kommer fra . For eksempel, hvis du skriver facebook så du ved, hvor mange klik du får på den måde.

Jeg vil anbefale dig at oprette en konto i dag, og så vente og se, om ikke det vil være fremtiden for fjernsynet. Jeg tror på det...

FÅ DIT GRATIS TV HER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar